Umowy serwisowe - Lobos
Lobos - kopiarki, drukarki sieciowe, Canon, Panasonic, HP, kserokopiarki
strona główna
promocje
nowości
oferta specjalna
giełda urządzeń
o nas
faq
kontakt
 
 
Jesteś tutaj: strona główna | Umowy serwisowe
 
Samsung - zupełnie nowe możliwości! Android w biurze! »

Miło nam przedstawić Państwu niespotykane dotąd rozwiązanie w sieciowych urządzeniach wielofunkcyjnych! W nowych modelach firmy Samsung mamy do dyspozycji system Android dzięki któremu udało się uzyskać niespotykane dotąd możliwości konfiguracyjne!

więcej »
 
Umowy serwisowe:

W ramach obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej sprzedawanych przez nas urządzeń kopiująco – drukujących oferujemy Państwu pełną obsługę serwisową w fomie umowy serwisowej.

Ponieważ bardzo ważna jest dla nas również profesjonalna obsługa klientów po sprzedaży, proponujemy Państwu skorzystanie z trzech umów serwisowych, które oferują znacznie więcej niż zwykła gwarancja.

Szczególnej uwadze polecamy umowy serwisowe z opłatą za kopie, w ramach których klient płaci tylko za wykonane kopie, a wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzeń są po stronie serwisu Lobos. Dużą zaletą tego rozwiązania jest równomierny rozkład kosztów utrzymania urządzenia co znacznie ułatwia planowanie kosztów w firmie.

CHARAKTERYSTYKA PROPONOWANYCH UMÓW SERWISOWYCH:


1.    Umowa serwisowa standard (USS):

  • określona przez czas (od 36 do 60 miesięcy) lub limit kopii/wydruków  (od 50 000 do 1 000 000 kopii). W ramach warunków gwarancyjnych wymagane są regularne przeglądy urządzeń a wszelkie usterki są realizowane na żądanie,
  • na koszt klienta wymianie podlegają części zamienne, które naturalnie się zużywają i których żywotność jest krótsza niż przebieg gwarancyjny,  
  • w ramach umowy oferujemy krótki czas reakcji serwisu - do 12 godzin,
  • czas naprawy do 48 godzin, w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze,
  • w ramach umowy zapewniamy specjalne ceny na usługi serwisowe, materiały eksploatacyjne oraz części zamienne.
2.      Umowa serwisowa z limitem kopii (USL):
  • określona przez czas (od 36 do 60 miesięcy) lub limit kopii/wydruków (od 50 000 do 1 000 000 kopii),
  • ustalamy miesięczny limit kopii, który objęty jest stałą zryczałtowaną opłatą serwisową, kopie wykonane powyżej limitu są rozliczane wg. ustalonej stawki,
  • w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia tj. przeglądy, usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych itp.,
  • w ramach umowy oferujemy krótki czas reakcji serwisu do 12 godzin,
  • czas naprawy do 48 godzin, w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze. 
3.      Umowa serwisowa bez limitu kopii (USN):
  • określona przez czas (od 36 do 60 miesięcy) lub limit kopii/wydruków (od 50 000 do 1 000 000 kopii),
  • brak miesięcznego limitu kopii, każda wykonana kopia rozliczana wg. ustalonej stawki,
  • w ramach opłat za kopie zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia tj. przeglądy, usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych itp.,
  • w ramach umowy oferujemy krótki czas reakcji serwisu do 12 godzin, czas naprawy do 48 godzin,
  • w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.

 
strona główna | promocje | nowości | oferta specjalna | giełda urządzeń | o nas | faq | kontakt | inne serwisy Lobos | polityka prywatności
Lobos Technologie - najlepsze kopiarki, kserokopiarki, drukarki, skanery, plotery i urządzenia wielofunkcyjne Canon i Develop.
realizacja